سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به وبلاگ بر بچون دزفیل(دزفول) خوش اومهِ

امام زمان ارواحنا فداه می فرمایند:

هیچ چیز مانند نماز بینی شیطان را به خاک نمی ساید، پس نماز بگزار و بینی شیطان را به خاک بسای.

ما از همه خبرهای شما آگاهیم و چیزی از خبر های شما از ما پنهان نیست.

سیعیان ما به اندازه ی آب خوردنی ما را نمی خواهند،اگر بخولهندو دعا کنند فرج ما می رسد.

سجده شکر یکی از ضروری ترین سنتهای مؤکد و ضروری ترین آنهاست.

همانا من دعا گوی بنده ای هستم که مصیبت جد شهیدم را یادآوری کند و آنگاه برای تعجیل فرج و تایید من دعا نماید.

جستجوی معارف جز از راه ما خاندان پیغمبر برابر انکار ما خواهد بود.

برترین عبادت عبارت است از:  بردباری و صبر ، سکوت ( بجا ) و انتظار ظهور

هر یک از شما باید کاری کند که وی را به محبت و دوستی ما نزدیک نماید و از آنچه خوشایند ما نبوده و باعث کراهت و خشم ماست دوری گزیند.

از رحمت خدا به دور است کسی که نماز مغربش را آنقدر به تاخیر بیندازد تا ستارگان آسمان آشکار شوند.

منم که زمین را از عدالت لبریز می کنم چنان که از ستم آکنده است.

من تضمین می کنم که هر یک از شیعیان تقوا پیشه کند از فتنه ها و ظلمت های گمراهی در امان باشد.

به شیعیان و دوستان ما بگویید که خدا را قسم دهند به حق عمه ام حضرت زینب (س) که فرج مرا نزدیک گرداند.

دختر رسول خدا (فاطمه ) برای من سرمشقی نیکوست.

 

گل نرگس بیا و به نوری چشم منتظران ظهورت را روشن بنما...

عیدتان مبارک...!

اللهم عجل لولیک الفرج

 


نوشته شده در جمعه 92/5/25ساعت 1:1 عصر توسط ویروس| نظرات ( ) |